K'NAAN - Stop for a minute

Idag har jag..

Fått göra ngt jag velat prova sen jag vart liten, nämligen gå i ridkläder på skolan när de var muckfoto! ;)

Kan bara tillägga att de kändes ganska grymt å gå med tretorn advance ridstövlar på skolan! ;D

Kan knappt fatta att 9an snart är slut, det här året har gått fort som jag vet inte vad. Amaizing!
Men som jag sa tidigare, vad har jag egentligen att sakna? Att måsta ha sjukt med beslutsångest för gymnasieval? För vilka betyg man får? För att vara dränkt i inlämmningsuppgifter å prov sist veckorna? Nationella? Nåja ni hajjar ;)

Haha nee men jag vet inte vad från 9an jag skulle sakna.. ärligt talat så vet jag verkligen inte.
9an är inte spec rolig att gå, man måste tänka på att plugga eftersom betygen är viktiga, man måste välja gymnasie och tror man i 8an att man är helt sten säker på vad man vill gå ändras det iprincip alltid, flera gånger om!
När jag gick 8an ville jag gå Strömsholm eller NV. Sen ville jag gå OP, estet, OP igen, NV, teknik, Grans i Piteå..
Tro mig, när man verkligen ska välja på riktigt är de inte så roligt ;)
Jag vet inte ens nu helt ärligt vad jag vill gå, har ju 4 val så de är lite beslutsångest.. :)

Men nu ska jag gå och sova, puss & godnatt :)


Kommentarer
Sara Jansson säger:

Jättefin häst :D

2010-06-06 | 19:33:29
Bloggadress: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback