Lazee - Do it

Nu har jag för drygt en timme sen sett klart all tv som är ett måste att se på Torsdagar, synd bara att det var säsongsavslutning. Dock har ju de mesta programmen det på sommaren. :)

Nu ska jag iaf krypa ner under täcket och dejta kuddarna. Lite udda jag måste vara jämfört med många andra som vänder helt och hållet på dygnet. Dock har ju inte jag den möjligheten att jag kan sova så länge jag känner för det. Nejdå för sådant kan man inte göra när man har diabetes! Fast ibland finns det lite plus med att ha diabetes. Inte alltid men ibland :)

Jag blev just jätte sugen på att rida ett dressyrpass med Kira, vrf ska man bli det på kvällen?


Nå nu ska jag sova, puss och godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback