Paramore ♥

Musik är ett konstnärligt sätt att genom av ljud, toner och rösten kunna förmedla känslor.
Jag vet ett band som är grymt bra på det, enligt mig har dom inte gjort en enda dålig låt!
...Paramore!



Och när började jag lyssna på Paramore? Direkt efter då jag hörde deras låt "Decode" som skrevs enbart åt Twilight filmen för att Hayley ville få göra en låt åt filmen eftersom hon själv är ett stort fan. Precis som mig!

Jag tror dom är det enda bandet jag hört som lyckats väldigt bra med alla sina låtar, för alla deras låtar kan verkligen klassas som musik. Dom kan verkligen förmedla känslor i musiken och texterna.

Jag, som säkert många andra också hade velat hade gärna vart i Göteborg i Söndags och sett Paramore spela.
Hade vart sjukt amazing säger jag ju bara!
Fast å andra sidan har jag hört att man oftast tycker den mesta musiken låter bättre på dator (inte bara Paramores musik) Eftersom ljudet alltid är bättre osv.
Inte för att jag inte tror jag skulle gilla dom live!

Listar även deras 7 bästa låtar (ingen spec ordning), it's crazy!

1. That's what you get
2. Ignorance
3. Brick by boring brick
4. Pressure
5. The only exception
6. I caught myself
7. Airplanes
(okej,okej jag vet att det inte är deras låt men Hayley sjunger å låten é sjukt bra! Bob ft. Hayley Williams)


Kommentarer
Lovisa säger:

Sv: Täcket finns kvar men det är min kompis som säljer det, mejla henne ([email protected]) för mer info ;)

2010-06-23 | 21:41:58
Bloggadress: http://lovicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback