Quietdrive - Time after time

Lite kort om dagen då? Hade egentligen klassdag i Bjumis idag men det såg så kallt ut imorse när jag vaknade och så var de sådan där himel som det brukar vara då det börjar regna. Så min inställning till att fara till Bjumis kl 10 låg på 0, så jag stannade hemma! :)
Eller jag for till mormor och morfar där jag hunnit se 2 filmer, läsa hästmagazinet och se lite tv på mtv :)
Sen när mamma slutade var vi hem en snabbis och sen for vi till stallet där vi mockade och fixade allt åt pållarna. Sen gick jag ut och promenerade med Kira och lät henne käka gräs, släppte henne på ridbanan ett tag så hon fick jogga lite och sen tricktränade vi lite. Världens finaste lilla ponny! :) <3

Nu ska jag iaf gå ner och käka kvällsfika (och kladdkaks muffins!) och sen ska jag se film och gå och sova i tid.

Så puss och godnatt :)


Kommentarer
Matilda säger:

Vad söt du är! :)

2010-06-11 | 09:05:12
Bloggadress: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback