Taio Cruz - Dynamite



Var sista "riktiga" skoldagen i 9an idag dåe. Eller den var ju vääääldigt kort så kan knappt se den som en skoldag.
Chill skoldagar resten av veckan, lediga imrn eftersom de är avslutningsmiddag på kvällen men har inga planer på att fara på den hur som helst ;) Sen på Onsdag äre klassdag i Bjumis och på Torsdag äre .. ja va de nu hette och vart de nu var? Och på Fredag så äre avslutning!

Har iaf vart och ridit ponny ikv, gick bra! :)
Orkade inte sadla henne eller ngt så red barbacka med scapa sport schabraket och en tjock dressyrpadd och en tömkörningsgjord. Hon såg ut som värsta voltige ponnyn ;)
Prövade även rida lite western med henne och kan inte säga annat än att min ponny är gode smart! :D
Hon var seriöst grym på de, skit kul vare! :) <3

Sen har jag sett 90210, näst sista avsnittet på någe tag. *SNYFT!* Hur ska jag överleva utan 90210 på måndagar? När sesongen jag sett/ser nu kmr ut på dvd-box lär den ju klickas hem! Jag är 90210 beroende .. eller ngt i den stilen? Men de är så jääääävla bra, kan se hur många avsnitt som helst efter varandra!
Dock insåg jag tidigare idag att The Hills och Brooke knows best är två jävligt bra tv serier..
Skulle inte bli förvånad om jag börjar se det lite oftare, för de är två bra program de där ;)

Nu ska jag iaf bara kolla hästannonser och sen ska jag se lite tv, puss och godnatt :)


Kommentarer
Matilda säger:

De flesta ridsportbutiker har nog de populäraste märkena men om du tex hittar ett par ridbyxor på nätet som du gillar så tycker jag du ska ringa till Skara Hästsport 0511 10269 och beställa, de är superbra på storlekar och modeller och har superservice. :)

du kan ju även kolla www-skarahastsport.se

2010-06-08 | 07:56:55
Bloggadress: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback