Uppdatering

Har inte orkat uppdatera bloggen sen .. i Söndags? Måndags?
Nå anyway så har det inte hänt ngt spec heller. Har vart hos mormor och morfar på dagarna och sett tv, läst den 3:e Twilight bokn: ljudet av ditt hjärta (haha spelar ingen roll att man läst Twilight böckerna förut, alltid lika bra!) :)
Annars har jag inte gjort så mkt, vart till stallet och så men pålle vilar då jag sen i Måndags haft ont i huvudet, inte hela tiden men inte mått nog bra till att rida henne.
Kan vara då mina insulindoser ändrats och blodsockret börjat ligga bättre, så här mådde jag i Sundebyn då jag låg inne när sockret började gå ner. Men idag har jag "enbart" fått lida av att må illa stundtals så..
Men känns iaf bättre att blodsockret börjar ligga mer rätt nu, även om man mår skit nu så lönar det sig.

Nu ska jag iaf gå ner och käka, pusspuss :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback