Iyaz - Replay

Påskdans ikv då, undra om den är lika tråkig som förra året?
Lär ju ha en ny laddad mobil + ett headset med mig, annars är det stor risk för det blir långtråkigt!
Eftersom den sk. "musiken" rent av suger, drf behövs min grymma playlist och ett headset! ;)
Nåja men hade iaf ont i huvve imorse så stannar hemma nu på dagen och far ikv på dansen ist för måste ju hinna till stallet också och det hade blivit riktigt omöjligt att hinna med eftersom jag inte hade hunnit fara till stallet, äta middag, fixat mig osv på bara ngn ynka timme efter jag isf slutat, + att jag inte hade haft sjuts till stallet.
Och då jag lika hade ont i huvudet då jag vaknade kändes de onödigt att fara till skolan :)
Ska väl snart fara till stallet och mocka och så, måste även kolla hur jag tar mig till dansen ikv eftersom både syster och mamma jobbar.
Kanske ringer och hör om pappa eller Anna kan köra dit mig, hehe så får jag ju på köpet åka ny bil ;D
Vet inte så mkt mer än att dom har en 2010 Audi, vet inte vad "modellen" heter men har bara sett bilen snabbt för ngn dag sen men den såg typ ut såhär, kan vara en likadan men har ingen aning. Men snygg var den! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback