Jason Derulo - Ridin' solo

Finfin uppdatering, men när man knappt gjort ngt har man inget att blogga om ;)
Nåja har vart till stallet imorse och fixat till pållen & fotat.
Haha så när jag skulle fota satt jag mig på deras höbal i hagen sen och Smokie hittade ngt väldigt intressant, nämligen mina DC skor! :D
Haha han verkade tycka det var väldigt roligt att bita i dom, eller först kollade han på mig och bet försiktigt tag i skon och släppte sen, så kollade han på mig igen och bet i skon och drog lite i den, haha sjukt sött var de :)
Ska nog snart till stallet tror jag, ska äta och sen får vi se :)
Isf borsta henne och ev skritta henne ett tag då jag måste börja sätta igång henne igen då hon vilat, men beror på hur mkt snö det är på ridbanan och hur hård den är, ska plumsa ett tag med henne om det inte är allt för hårt :)
Nåja nu ska jag gå och ta fram mina snowblades :)
Pusspuss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback