Owl City - fireflies

Just nu sitter jag hos mormor och morfar, eller rättare sagt i deras soffa med min laptop i knäet.
Ska snart se en "film", på youtube dessutom så låter den ladda lite för det är så irriterande att se och då mitt i allt börjar den lagga.
Bloggade nog ingenting igår men det hände väl inte ngt speciellt?
Vaknade 06,17 igr morse iaf, gick ner och åt, satte mig vid datorn och sen for jag till stallet en sväng.
Sen hem och äta och så in till stan en sväng med syster.
Sen bestod nog min kväll av att se film :)
Måste även få berätta hur underbart söt min hund var igr, hon hade vart ute och var alldeles snöig så jag frågade henne om hon skulle stanna ute ett tag för hon har ett långt "koppel" hon brukar sitta fast i ute.
Så jag lämnade henne där, gick in och tog av mig jackan och så hörde jag hur det började gnälla baki dören så öppnade och där satt Milla, tittandes upp på mig så jag frågade om hon skulle in - och självklart skulle hon det.
Hann inte ropa mer än - Milla inte till...
..Till soffan, men där hade Milla redan lagt sig ner, där solen lös in från fönstret och där låg hon belåten och såg söt ut så jag kunde verkligen inte be henne gå ner, för det var så sött :)
Nå nu har filmen laddat klart så ska se den nu, pusspuss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback