Pain

Började just fundera hur många skador jag råkat få, saker som räknas ;D

* Brutit vänster armen så ett ben i armen var helt krossat och ett annat sönder trasat, sweet feeling!

* Haft hjärnskakning efter att ha slagit huvve i ett kakelgolv, haha

* Skadat nacken så jag inte kunde vrida på huvudet på 4 dagar, hoppade stutsmatta och skulle göra en volt men landade med nacken på kanten (på järnröret ja) ;)

* Stuckit en grillkniv genom vänstra pekfingret, mysigt!

* Blivit sparkad precis vid läppen av en pålle

* mosat lillfingret, ringfingret och långfingret i en TJOCK dörr som jag skulle sparka igen, dock sparkade jag dörren på fingrarna så dom klämdes mellan dörren och väggen ;S

* Klämt samma fingrar fast på andra handen i en annan dörr

* suttit på en sak i stugan man inte ska sitta på och så gick de sönder o jag fick ett jätte fint märke på ryggen

* Jag har 1 ärr i bägge knävecken efter att min hund sprang in i mig i sommras med sitt runda, nylon felxikoppel å jag gick i shorts.
Så de blidde jätte fina märken i knävecken då linan först drogs åt höger då han sprang förbi mig, sen for linan tbx då de ryckte i hans koppel då de tog stopp, sen fram igen då han börja springa igen. Härligt!

* Fått samma koppel bränt genom vänster handen så jag hade ett jätte fint märke i den.

Och tro mig, de här har ta'me fan gjort ont!
Ondast gjorde nog .. när jag fick mina ärr jag har i knävecken, för de gjorde ondare än att bryta armen! ;S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback