Simple Plan - Perfect

Väldigt duktig jag vart på att uppdatera då, busy ya know?

Nåja har väl inte hänt nå mkt spec för jag låtit bli att uppdatera bloggen, haha är bara lat ;D
Har iaf vart skola, vart i stallet och ridit Kira och hon har vart hel tossig för hon haft så mkt överskottsenergi, haha kan lägga in en bild på hur de sett ut 2 av passen iaf ;D
Vet inte vad jag ska skriva, konstigt och blogga så sällan då vet man inte vad man ska skriva.
That's weird!



och för den som undrar, nej det är inga stigläder + stigbyglar på sadeln för det insåg jag att min syster hade plockat lös då jag kom ut med Kira och ides inte gå in och hämta så red utan för man har ju trots allt ngt som kallas balans! ;P


Har iaf haft uppsatsdelen i engelska nationella idag, gick finfint! :)
Eller de kändes som det gick bra och jag tror det gick bra, grymt! ;)
Kom iaf på ngt att skriva om som passade ett av ämnerna man kunde välja mellan, och det blev några sidor så nog blire säkert bra :)
Sen på EV lektionen idag roade jag mig genom att göra ännu ett tröjtryck, haha de är ju lite halv roligt ;)
Fast ides verkligen inte börja göra ngt mer avancerat tryck för jag skuggar alltid bilder, gör små detaljer osv och det är jätte svårt att få bra då man trycker det på tröjan eftersom linjerna måste vara ganska tjocka för att dom sen ska synas på tröjan. Så lät bli att göra ngn mer avancerad bild.
De fick bara bli text men de kmr bli grymt! ;)
Kan lägga in en bild på texten men det är då den är på plastpapper och ligger spegelvänt för den höll på färga av sig på en sån där ram då jag fotade den, nåja ni får nöja er me de :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback