SMS Music - Våran stil

Blev att vara hemma idag, hade så högt blodsocker imorse (21,5)
Och har man så högt socker, finns de ingen chans man orkar vara på skolan för de är sjukt jobbigt me högt blodsocker!
Stack extra insulin då jag åt frukost och skulle kolla sockret 2h efter, och då hade det bara gått upp! ;O
Fast jag stack extra för då brukar det gå ner!
Så mailade min diabetesläkare i Sunderbyn som efter en stund ringde mig så jag fick hjälp med hur jag skulle fixa insulinet, vilket hjälpte så vid 14.00 var sockret 10,4 så det var ju hyffsat iaf :)
Otroligt tacksam över att min diabetesläkare är så snäll så hon ringer mig om det är ngt! :)

Men nu innan middagen var det högt igen, 18,0 glad jag var då, eller så inte!
Nåja får se hur det är på ngt tag, tror inte det gått ner nå mkt isf för är törstig, och de är jag alltid om jag har högt blodsocker.
Nu ska jag iaf gå ner och duscha och sen äre 90210 på tv! :D (Y)Sen om jag hinner äta i ngn paus eller ngt ska jag se The secret life of the american teenager :)
Nå vet inget mer jag ska skriva nu, så pusspuss :)

insulinspruta, för den som nu inte viste :)
haha btw, för den som undrar hur lång nålen är så är den bara 5mm :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback