Sum 41 - Pieces

Grymt bra uppdatering jag har! ;)
Nåja kan berätta lite om vad som hänt i helgen, minns inte ens då jag bloggade sist (a)

Fredags: Var jag med Ammi på bandy, och det tror jag att jag skrivit?

Lördag: Började morgonen med att fara till stallet och fixa allt åt Kira, sen hem och äta och städa rummet.
Och det beövdes verkligen!
Sen vid 17,30 for jag in mot kalix, mötte ammi och så for vi ut. Det var nice ;D
Sen chillade vi vidare och hyrde en film, så hem till mig och åt och svamlade på och sen såg vi film och sen var det godnatt. Ammi sov även här eftersom vi skulle på bandy på Söndagen och det var de enda sättet att få upp henne på, om jag kunde väcka henne irl vill säga :)

Söndag: Vaknade 06.30 av alarmet på mobilen, men orkade inte stiga upp och ammi sov som en stock och det var bara jag som vaknade av det så snoozade i 40min :)
Sen pallrade vi då oss upp, eftersom vi skulle och se bandy.
Fixade oss, åt och drog till Ip.
Hade missat ½ första matchen, men det gjorde inget för de hade inte hänt så mkt och det var inge folk där förutom dom som speladeoch deras tränare, så vi var ju först som åskådare iaf ;D
Sen kollade vi då alla matcher.
Kalix/karlsborg kom 3a, Sandviken 2a och Nyborg kom 1a, haha inte så oväntat faktiskt :)
Sen när alla matcher och prisutdelningen hade vart segade vi oss och viste inte vart vi skulle gå.
Så vi chillade vi ute på isen, haha de måste sett stört ut! :D
Nåja iaf så kom btw Knoll då finalen spelades, så då satt han och såg den med oss.
Sen på kvällen blekte mamma utvästen i mitt hår och så blekte jag det blonda lite ljusare, blidde bra!
Och seriöst, mitt hår tål då fan allt! för på många syns det då det är blekt några gånger då det bli typ sönderblekt och som svinto (stålull? heter de så?)
Nåja men så blir då inte mitt, grymt! ;D

Sen idag vare då skola, kalix en sväng, stallet, hem och äta, stallet igen och sen hem :)
Ska börja avrunda här för ids inte skriva ngt mer och det är nog långt :)
Pusspuss! :)

lägger bilderna som "klick-bilder"










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback