The kooks - Naive

Okej, vad har jag hunnit med idag?

Jag har hunnit:

* Vaknat tidigt så såg americas funniets homevideos och vakna med the voice på morgonen.

* Limmat ihop mina skor som vart trasiga.

* Haft 2,5 i blodsocker på skolan och jag var så rädd och borta så jag minns knappt ngt av det, förutom att de var sjukt, jävla läskigt!

* Stannat kvar 50min efter jag slutat på skolan för att göra färdigt mitt tröjtryck, de blev nice.

* Dressyrat med Kira, de gick bra.

Nå om mitt blodsocker då, kände att de började gå ner så åt en typ av "chokladkaka med flingor" eller va de nu heter? Och trodde det skulle gå upp av den, men inte det så jag åt 2 drucsocker så jag skulle kunna vänta tills ngn kunde hänta mig så jag kunde fara och äta.
Men fick inget svar hos mormor och morfar så fick typ panik då ingen kunde hämta mig.
Blodsockret bara forsatte gå ner och tillslut var det 2,5 & då åt jag ytterligare 2 druvsocker och var illa tvungen att försöka hitta ngn som kunde fixa mackor till mig.
Så påväg till matsalen hittade jag min HK lärare som låste upp till maten så jag fick mackor, och  2,med5 i blodsoker kan jag tala om att det skakade som fan!
Jag kunde knappt hålla i ett glas så jag kunde dricka, men tillslut började det iaf "stanna av" och sen sakta börja gå upp.
Kan ju även lägga till att jag just då var sjukt, jävla rädd! Jag var helt borta och minns knappt ngt! ;O
Har bara fått höra av folk som såg mig just då att jag såg ganska så borta ut, och kan tänka mig det!

Sen har jag ju dressyrat med Kira, gick bra och hon var fin, ganska pigg men ändå lyhörd för hjälperna.
Gick i fin form och arbetade på bra.
Tränade mkt volt arb, lite lösgörande, och några travökningar och gode fin ponny jag har, it's amaizing! :D <3

Nu ska jag iaf gå ut med hunden, äta och duscha så avrundar inlägget här och stänger av min dator nu, för gör jag det inte kmr jag inte gå och sova i tid!
Så puss och godnatt! :)

  

<- Druvsocker, dagens bästa kompis helt klart!! Galet mkt tack till den som kommit på det!




<- Även min blodsockermätare har nog vart min bästa vän idag, så den är oxå väldigt uppskattad att finns! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback