Three days grace - Are you ready

Liten uppdatering här då, vet inte om ja bloggat idag? haha :)
Nåja har väl inte hänt mkt idag, jo jag har bloggat va?
Stannade ju iaf hemma idag med då de snöat så mkt så ja inte tog mig till skolan, + att få fixat uti blodsockret ännu mer.
Och min snälla läkare från Sunderbyn ringde mig idag oxå och frågade om sockret blivit ngt bättre och så ändrade vi mina insulindoser, nog finns de snälla människor :)
Sen har jag typ inte gjort ngt, såg filmen där ja skrev om.
Den var faktiskt rätt bra :) helt klart sevärd iaf! :)
Sen har jag hunnit ha ont i huvve, hållt på dö efter att plumsat ner till påstlådan och upp igen (och vägen är LÅNG!!) med snö som går upp till midjan, det var seriöst jobbigare än .. kommer inte på ngt men de var åt helvete jobbigt! kunde ju knappt ta mig fram me snö till magen å ändå är jag över 170cm lång så det var mk snö. tro mig! spec då det drivit så ;S
nåja sen har jag legat i min säng o slöat, haha :)
nå godnatt å pusspuss :)


bild på mig å kira sen 24/1-09, ser tjock ut me vinterjacka + säkerhetsväst å hundra tröjor, jo jag vet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback