Whataya want from me - Adam Lambert

Ingen skola idag då, så nu äre helg! :D
Haha skulle som inte tro jag frivilligt skulle vara med på "Bragdloppet" (?) och skidra 1,2mil för de lär nog aldrig hända, så sjukt tråkigt! ;D
Får väl se vad som händer ida, ska väl iaf till stallet en sväng sen men Kira kanske får vila idag.
Har inte bestämt mig om jag ska motionera henne eller om hon får vila :)
Var iaf ut igr kväll med henne, först red Ammi henne ett tag. Duktig jag känner mig som fått Ammi till stallet 2 gånger på en vecka! ;D
Sen red jag henne ett tag men vi hade inte samma planer jag och ponnyn, så vi var inte sams igr så blev inte så "seriös" träning, saknade martingal på henne då vi "hoppade" nå små skutt och det behövs på mitt tok! ;O

Nåja vet inte vad jag ska skriva nu, förutom att jag far till stallet nu och gör bort det :)

Fin sits då! dressyrsadlar är inte till för hoppning! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback