Älskade lilla dator..

..Min dator är sjuk, eller det trådlösa USB-modem grejset eller vad det nu heter. *snyft!*
Kan inte koppla upp den till internet, går inte hur mkt jag än försökt så jag gav upp att försöka nyss.
Så sitter för tillfället vid den stationära datorn, men jag gillar den inte så lär inte sitta här nå länge.
Jag saknar MIN dator, min bärbara med jätte skärm, spotify..
Ska göra ett försök att få igång internet på den, annars gör man vad? Blir arg? (a)
Nåja, ids inte skirva längre för den här datorn är udda, så pusspuss :)

Hihi, hittade några gamla bilder på den här datorn från då jag hade rött hår :)








Jag ser seriöst ut som två olika personer då jag har rött hår och om man jämför med nu ->


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback