Demarco - No fear

Ids inte blogga nå långt, ska sova då mitt blodsocker är prefekt till det just nu.
Kort om dagen ist, jag har:
* Gjort ett nationellt prov i Kemi som tog nästan 2h. Det kändes som det gick bra iaf! :)
* Pysslat på med min slöjduppgift och den är snart klar, grymt!
* Pluggat SO.
* Vart i stallet, ponnyn vilade pga värmen.
* Letat på internet efter snygga ridbyxor, dock hittade jag inga som når upp till modellen jag vill ha, den rätta färgen och rutorna i alldeles lagom size.

Kör en kort tidsfördriv ist för att skriva, så äre. Godnatt :)

Namn: Josefin Strömberg
Ålder: 16år och 22 dagar.
Längd: 173cm
Hårfärg: Rödbrunt, dock inte färdig färgat! Jag med normal hårfärg? skulle inte tro så. Ska i en till färg! ;)
Skostorlek: 39/40
Fritidsintressen: Vara i stallet, träna med Kira, vovven osv.
Favoritämne i skolan: Bild! MVG you know! kan lägga ut en bild jag ritat ;P
Dold talang: att jag är duktig att teckna?
Jag gillar: att höra att jag och min ponny har talang att gå enormt långt.
Jag gillar inte: Folk som är avundsjuka och visar de.
Favorit dryck: Loka
Favorit klädsel: ridkläder!
Nämn 2 saker/personer du älskar: Mamma och Shikira! :) <33
Favoritmusik: Weightless spotify playlisten.






Kommentarer
frida säger:

svinfina bilder! min pålle fick också vila idag för det var så jäkla varmt!

2010-05-20 | 06:34:02
Bloggadress: http://enryttaremedkapacitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback