Donkeyboy - Sometimes

Slutade tydligen 11 idag. Vilket jag inte hade ngn aning om så jag for tbx till skolan efter att ha vart och käkat lunch, satte mig utanför 15 och väntade men efter 10min insåg jag att vi verkligen inte kunde ha ngn lektion.
Grymt skönt med kort skoldag iaf, spec när man slipper matte och no lektioner. GILLA! :D

Ska skriva nå bokrecensioner nu så jag kan lämna dom imorgon på skolan så inte det skulle förstöra ngt av mitt finfina svenska betyg, för det vill jag verkligen inte! :)
Sen ska jag kanske till stallet och rida Kira, fast fortsätter det regna får jag se hur jag gör. Fast hon brukar alltid gå extra fint när det regnar så känner mig lite taggad ändå ;)
Sen ikv är de 90210, helt underbart! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback