Drake - Find your love

Varför går tiden så fort på Söndagar?
Varför är Söndagar nästan alltid tråkiga?
Varför är det skoldag efter Söndag?
Varför, varför, varför?

Nu ska jag strax gå ner och käka middag och sedan ska jag till stallet och ha hoppträning med Kira eftersom det inte blev imorse :)
Undra om hon är lika pigg som i Fredags? då studdsade det upp och ner och det måste låtit som att Kira var en drake, för de fnös och frustades väääldigt mycket!
Min ponny tycker det är alldeles för roligt att hoppa, inte för att jag kanske ska sörja eftersom jag tkr hon är galet rolig att hoppa när hon väl skärper sig lite och fokuserar :)
Nåja, får väl se hur det går :)

Har även hunnit vara till stugan en sväng idag. Vovven fick komma med och gå på promenad och agera fotomodell fast hon hade mer planer på att hoppa ner i sjön och bada och kunde absolut inte sitta stilla så jag fick fota. Hon lever då upp till det dom flesta kallar henne, ett gosedjur för hon ser då ut som ett!

Nå ska käka nu och sen dra, ciao!


Kommentarer
Hanna säger:

Fan vad tuff du är som vågar ha kvar allt du och vi har skrivit :)

2010-05-23 | 21:18:39
linn säger:

Japp, jag går på grans! Tycker de är jättebra. Bor dock inte där då jag ändå bor i piteå. men skolan är bra=)

2010-05-23 | 21:42:09
Bloggadress: http://linnholmbom.blogg.se/
ellinor säger:

jättefin blogg, och söt vovve ;)!

2010-05-25 | 10:29:29
Bloggadress: http://festponi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback