Drop it to the floor

Kort om dagen då..

Vaknade med ont i huvve, pallara mig iaf upp och åt men gick och sov sen igen.
Efter att sovit 2 timmar vaknade jag av en dröm, den var inte läskig eller ngt men jag vaknade av den iaf ;S
Drömde iaf att jag var någonstans på ngn ridskola (?) ajah anyway så red jag på en vit ponny, typ shettis eller b-ponny size. Ridbanan var uppe på en kulle och staketetbestod av dressyrstaket. Sådant där jätte lågt på typ 30cm ni vet.
Ajah skulle iaf rida skänkelvikning i högervarvet och ponnyn vägrade svänga på sig så den for i staketet, dök på huvve och gick omkull ner för backen med mig på ryggen.
Sen mitt i backen drattade jag av (eller hur jag nu ska förklara) landade i jätte, jätte djup snö och ponnyn som var nedanför hela kullen låg där och hade typ brutit benet? Sen minns jag bara att jag gick upp för en trapp och så hamnade jag uppe på kullens ridbana igen. Hahaha hel sjuk dröm anyway :D

Sen har dagen bestått av att se klart första säsongen av 90210, hela film boxen är 15h & 52min så iprincip 16h.
Men dagarna jag varit sjuk gör man ju inte så mkt så har sett 90210 och har sett kalrt allt iaf. Sett hela filmboxen 3 gånger sedan jag fick den i julas, haha.. (a)

Nu ska jag snart gå och dejta kuddarna, kolla om de går ngt sevärt på tvn och sedan somna med tvn på, elelr sådär så den stänger av sig efter typ 1 timme av sig själv.

Går verkligen inte att somna med tvn av om man sover själv, helt omöjligt!

 

Nåja puss och godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback