Eminem - Not afraid

Nu är det bråttom, jag måste sitta framför tvn på 2min och måste på 2min fixat kvällsmat, hinner jag? Sällan..
Men har iaf dressyrat Kira för mamma ikv med, gick super idag med men man märkte att Kira hade träningsvärk från igr så tog de lite lugnt och red inte så länge. Men hon gick jätte bra iaf :) <3
Nå nu ska jag SPRINGA och göra mat och räääsa till tvn, typ 30sek kvar. Lycka till Josse, lycka till!

Snör in en bild från idag, vet dock att jag höll vänsterhanden knasigt :)
Men ingen föds som proffs, men vissa föds med talang ;)

Pusspuss!


Kommentarer
Sanna Olsson säger:

söt ponny!

2011-05-28 | 19:27:23
Bloggadress: http://sannaaaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback