Enrique Iglesias - I like it

Alltid lika roligt att logga in på bloggen och se att man har kommentarer att läsa, även om dom nu är menat på det mer negativa sättet eftersom jag bara skrattar åt dom. Roligt att folk har så lite att göra så dom måste bry sig om andras liv. Så sött! :)
Vill man att jag ska ta åt mig av dom eller ngt så krävs det aningen mer,
hahaha :)

Vaknade iaf på väldigt bra humör imorse, så dom tio timmarna jag sov inatt satt nog ganska så fint! :)
Sen gick jag ner, käkade frukost och for till stallet.
Har mockat, fyllt höpåsar och vatten och allt vanligt stalljobb så det är klart till då pållarna ska in sen :)
Vi är iaf lediga från skolan idag och imorgon, skönt!
Nu ska jag pallra mig ut i det underbara värdet och träna min lille hund, både hon och jag uppskattar nog lite friskt luft! :)
Får se om jag tränar lite med systers vovve sen oxå, skulle ju fått han i födelesedagspresent om jag velat.
Fast jag avstod så gärna, fast han är otroligt söt men världens energiboll! :)
Föredrar Milla som tränar då jag tkr att vi ska göra det, och blir lika glad att få ligga i soffan eller ute på gården i hennes långa koppel som att få gå ut på promenad flera gånger om dagen. Sen är ju även hon det sötaste man kan hitta, hon påminner mer om ett gosedjur än en hund ;)

Avrundar inlägget här, nu ska jag ut. pusspuss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback