For your entertainment

Inte världens bästa uppdatering av bloggen, nåja mina kära läsare får allt stå ut med de ;D
Kan berätta lite kort om vad jag gjorde igr osvosv, just for fun.

Lördag: Vaknade jag runt halv 9, gick ner och käkade frukost och for sedan till stallet och släppte ut Kira i hagen, mockade och allt sånt där.
Sen for jag med mamma till Häst & hundliv och fick mig lite prylar.
* Brun Piké t-shirt
* PK keps
* Jacson tävlingsskjorta
* Mansnoddar
* Mantejp
* Hårnät

Sklle även kolla på ridbyxor men hittade inga som föll mig i smaken, kräsen på hur byxorna sitter, färgen, modellen and so on? extremt!
Ska iaf få beställa hem ett par, har bara beslutsångest vilka jag vill ha men tror jag bestämt mig vilka jag ska ha :)
Sen ska jag fråga mamma om jag får klicka med ngt schabrak och så från där jag ska köpa byxorna. Kira vill ha nya! ;D Hon vill även ha en ny grimma för det har jag inte köpt på typ 1 år. Fast min ponny äger över 25 grimmor så grimmlös är hon ju inte direkt.. ;)

Sen igr gjorde jag väl inte så mkt? Kira vilade iaf :)


Söndag: Har hittills vart till stallet och släppt ut Kira och mockat å allt sånt där. Putsade även hennes Kieffer Wien dressyrsadel så den är ren och fin.
Sen har jag typ käkat tacos till lunch, kollat lite på ridbyxor och schabrak och sånt.
Nu ska jag iaf gå och städa rummet, det är behövligt kan jag tala om!

Nåja ciao :)





Kommentarer
Jonna säger:

Ska du tävla eller? Tänkte när du har köpt tävlingsgrejer.

2010-05-30 | 16:15:32
Jonna säger:

Eftersom att din ponny är i elitklass, enligt dig själv, vars är haken? Varför tävlar ni inte?

2010-05-30 | 23:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback