Hungrig

Jag är hungrig, ska gå och äta! .. Ska bara blogga först ;)

Kommer inte ihåg om jag bloggade igr, fast jag tror inte det? För det började åska när jag tänkte blogga?

Så vare nog! :)

Nå iaf, dagen igr tillbringades hos mormor och morfar ngn timme innan vi for till stugan.

Sen i stugan chillade jag och Ammi på, satt på bryggan, gungade och drack saft. Fan vad grymma vi är kusin! :)

Sen var jag även i stallet igr, for dit vid 18.10 tiden.
Mockade, fyllde hö och vatten och allt det vanliga stalljobbet.
Sen funderade jag om jag skulle orka mig ut och dressyra lite med Kira i värmen, kom iaf fram till att man borde kunna skritta henne barbacka ett tag.
Fast min barbacka ridning slutade med lite seriösare ridning ett tag, var ju rätt varmt så :)
Kira var iaf super mysig! :)

Sen igr kvälll började det åska, höll på i typ 2 timmar?
Ajah iaf tänkte jag se American Pie: the wedding som gick på tvn, men den var riktigt, riktigt dålig så jag somnade ;)

Nåja nu ska jag gå ner och käka lite innan jag far till stallet :)
Pusspuss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback