I'd rather be with you

Säger jag att jag ska gå och äta nu så börjar ju iprincip alla mina inlägg likadant, fast det är ju iofs sant att jag ska äta snart så :)

Imorse efter jag ätit frukost for jag och mamma till stallet och släppte ut pållarna i hagen, mockade, fyllde höpåsar och vatten och så :)
Haha Kira var hel söt imorse! Då hon inte gillar mygg och insekter så satte jag på henne en träns"mössa" under grimman så det inte kunde fara insekter i öronen. Haha hon blev iaf jätte söt! :)
Sen har jag varit in till stan en sväng och fått lite nya kläder, var välbehövligt eftersom jag vuxit ur det mesta pga av min längd! ;P  Så tack mamma! :) <3

Nu ska jag iaf gå ner och kolla vad man kan äta till middag, är inte alls hungrig men har man diabetes så måste man ju äta middag så det är bara att gå ner och äta! :)

Pusspuss :)



Kommentarer
Frida säger:

hej! svara gärna på frågan i min blogg :)



/Frida, enryttaremedkapacitet.blogg.se

2010-05-15 | 23:41:36
Bloggadress: http://enryttaremedkapacitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback