Joshua Radin - I'd rather be with you

Av han som sjunger låtens namn att dömma, trodde jag inte att låten skulle vara bra.
Jag vet, kanske inte så man ska bedömma låtar innan man lyssnat på dom?
Fast jag fick ju ändra inställning, för låten é grymt fin!

Har vaknat för typ en timme sen, eller egentligen väcktes jag kl:04,45 inatt av min hund men jag trodde jag drömde det så jag bara somnade om. haha snäll jag känner mig.. ;)
Hur vet jag att jag drömde det? Milla sprang ner för trappen och väckte mamma för att hon ville ut.
Och ni tror inte mamma sa det till mig imorse? Både hon och min syster sover ju nere så dom kan ju gå ut med henne om hon vill ut på natten, vilket inte är ofta!
Men låta mig gå från övervåningen och ner, ut med Milla och sen in och upp för trappen igen. Hur snällt är det? ;)
Då hinner man ju verkligen vakna!

Ska iaf strax dra mig till stallet och fixa allt till Kira så jag inte bhr göra det sen idag.
Ska man idas dressyra henne ett tag på banan?
Anledningen till vrf jag frågar om man ids, är för att det regnar..
Men tror jag gör det, ett tag iaf och förhoppningsvis kan mamma mocka åt henne under tiden jag är ute med henne så går de ju lite fortare i stallet.
Sen måste jag städa mitt rum, 2 veckor är nog max för mig att klara att ha det städat.. och dom 2 veckorna har gått!
Nåja pusspuss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback