Kanske skulle dejta historieboken?

Så får det absolut bli just nu, eftersom jag har prov om andra världskriget imorgon och det inte verkar vilja sammarbeta med att fasta i mitt huvud. Onödigt prov enligt mig oxå!
Sen ska jag svara på en inlämmningsuppgift om nå religionsgrejs, börja med uppgiften i engelska.
Men de är rätt chill, inget direkt jobbigt att göra förutom att lära sig andra världskriget.
Har absolut inte tänkt plugga mig till mer än ett G så jag pluggar medvetet för att få högre på provet.
G räcker alldeles perfekt på detta prov! Men går det som det brukar och jag fattar nada men skriver det som kommer upp i huvudet så får jag iaf VG på de. Är ju inte bara ett prov det blivit så på.
Kan man få VG+ på ett jättestort svenska prov om klassiker utan att ha fattat ngt på lektionerna och läst anteckningarna kvällen innan känns ju rätt bra :)
Nåja nu ska jag iaf plugga, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback