K'NAAN - Take a minute

Eyyyooo jag älskar min spotify playlist, finns nog inge dåligt på den? Nåja take it: Summer

Idag har det vart skola som vanligt, gick rätt fort om jag minns rätt. Redovisade iaf HK arbetet å de gick finfint.
Grymt när man inte bhr ett papper eller ngt för att minnas vad man ska säga, man bara berättar som om man aldrig gjort annat. Finns ju vissa fördelar när man får välja ett område inom "hälsa" och berätta om, och kan välja diabetes. Då är de bara å berätta om vardagen och så. Hahaha neee men de var galet lätt! Och konstigt skulle de ju vart annars? :D
Sen har jag vart till stallet och ridit Kira, red ut med mamma och Spookie en stund först och sedan dressyrade jag på ridbanan med henne och hon var jätte fin! :)
Sen har jag gått med ett extra stort leende på läppana sen vid 17.00 (?) då pappa ringde och sa att han köpt mig 2st Ed Hardy hoodies, tack! :)
Jag är helt kär i Ed Hardy kläder osv, så sjukt snygga så de är inte sant! ;O

Hihi men nu får jag mig ju iaf 2st Ed Hardy hoodies, väldigt uppskattat av mig! :)

Sen har jag inte gjort så mkt? Börjat med genetik fördjupningen och lite sånt.
Och så får jag ju inte glömma att jag sett 90210, är ju Måndag! ;D

Nåja nu ska jag sova fär jag är ALLTID trött när de är skolvecka. Så puss & godnatt! :)


Ni ser ju själv that I'm in love with Ed Hardy, ska skaffa ett eget klädmärke som påminner om Ed Hardy! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback