Möjligheten..

..Att det skulle finnas finare ponny i Kalix än Kira är nog inte så stor, för hon é grym!

Dressyrträning idag för mamma med Kira gick SJUKT BRA!!!!!!!!!!
Ojojoj säger jag bara, min ponny har alla förutsättningar i världen för att gå långt!
SM i dressyr? jovisst skulle nog inte vara några problem. Ge mig bara tiden att träna henne och mig och få henne mer musklad så skulle det nog inte vara någe problem alls. För hon har alla förutsättningar till att gå hur långt som helst! :') <3

Bara hennes sätt att röra sig, som en storhäst i ponnyformat. Det är helt gaaaaaalet hur fin ponny jag fått mig!

Och att Kira skulle vara så grym som hon är, trodde nog inte många när jag fick henne av mamma.
Det trodde inte jag själv heller för den delen, inte så som hon såg ut när hon kom.
Men övning ger färdighet, och vi är ju ett bevis på det! :)

Men hon är grym, riktigt, riktigt grym!
Vi är riktigt, riktigt vassa
just nu kan jag ju lugnt tala om, helt otroligt hur mycket både Kira och jag utvecklats bara sista året. Tack för all hjälp mamma! :) <3

Kan inte sluta lee efter dagens ridpass, åh hon är så sjuuuukt fin min lilla Kira! :) <3







Kommentarer
Lovisa säger:

Jag avgudar din ponny, hon ser så enormt fin ut! =)

Lycka till med ponnyns och din utveckling, ni har stora förutsättningar att gå riktigt långt! =)

2010-05-27 | 09:56:53
Jonna säger:

jaaa jag håller med! kapacitet var bara förnamnet! och sm skulle ju inte alls vara omöjligt för er, så bra som ni är!

2010-05-27 | 15:10:19
Sofia säger:

Jo, i vilken drömvärld?

2010-05-29 | 19:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback