Naturally

Telias bredbands grejs kan dra åt helv*te! Deras fel att inte min dators internet fungerar!
Så kollar man på deras hemsida från den andra datorn så står det såhär:

"Har din internet uppkoppling slutat fungera? Klicka här och ladda ner reparations blahablaha.."

hur fan har dom tänkt sig, att man med en dator där internet uppkopplingen slutat fungera ska kunna ladda ner ngt från deras hemsida? Så jävla stört!

Nåja, kort om dagen då?
Ingen skola för min del eftersom jag haft högt blodsocker hela helgen och då kan jag tala om att man inte mår så bra nu.
Var iaf TVUNGEN att fara på skolan och ändra mitt gymnasieval. Igen..
Och eftersom jag inte var i form alls och inte hade orkat att fara dit 2 gånger på en dag gjorde jag de simpelt, mamma fick helt enkelt kma med och skriva på valblanketten direkt på skolan! Easy! :D
Åkte hem direkt efter det, läste lite i den engelska boken som man egentligen ska läst ut nu?

Nåja eftersom Annica sa att de inte gör ngt att det kmr längre tid för mig att läsa ut min bok eftersom den har 280 sidor & även är på engelska så är de ju chill. Har inte så mkt kvar av den nu iaf :)

Nåja tror jag ska dejta kuddarna, somna till en film? :)
Har även märkt att jag skriver "nåja" ganska ofta, nåja.. så kan de bli ;)

Puss & godnatt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback