Neverstore - Age of hysteria

Skola idag då, känns väääldigt tungt att fara dit med ögon som kliar och en näsa som nyser jävligt ofta.
Nå ska iaf försöka vara där ett tag. Måste om inte annat hämta lite böcker så man kan plugga och göra klart inlämmningsuppgifter. Dock klagar väl iprincip alla i klassen att vi har jätte mkt inlämnningsuppgifter men vafan, dra inte ut på tiden och göra dom då? gör dom dirr! :D
Jag har inte alls mkt eftersom jag redan gjort bort flera, så äre när man é duktig! ;)

Ser iaf ut att vara rätt chill väder ute, dvs. inte för soligt och varmt. Det är ju inte dirkt drömvädret då man ska till stallet och rida och så när de är +25 ute.
Nog för att det brukar bli lite svalare mot kvällskvisten, men ändå..!
Får se om jag kanske rider barbacka på min super elit senare, hon brukar vara så galet fin då! :)
Sugen att hoppa då jag tänkte göra det i helgen men inte idag då mamma jobbar och det är omöjligt att hoppa själv, eller okej de går väl. Men jävligt besvärligt om inte avstånden skulle stämma då min ponny har enorm galopp, verkligen inte ponnysteg! ;P
Och sen när man vill ha hindren höjda äre ju oxå lite besvärligt om man är själv, och man måste bära fram och ta bort alla hinder själv..
Mkt enklare då mamma är med! :) + att man får hjälp! :) <3

Nåja ska nog kanske dra mig mot skolan för att ha lite musik, it sucks! Iaf skolans musik, så boooooring när låtarna är från typ 1950-talet, man ba "ehh jahaja .. du vill alltså att jag ska sjunga de här?"
Men ska dra nu, börjar på 20min å är fortfarande hemma, chill! :)
Pusspuss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback