Piteå

Dagen börjades tidigt, 07.00 var det bara att stiga upp, pallra sig ner och äta frukost.
Sen 09.00 for vi till stallet och släppte ut hästarna i hagen, mockade, fyllde all mat (hö, kraft) & även vatten.
Sen hem och byta kläder och runt 10.45 käka lunch och sedan hoppa in i bilen och åka till Piteå.

Har vart och kollat på Grans naturbruksgymnasie som hade öppet hus.
Var jätte fint, och stort! :)
Skit fint stall och ridhus btw! Sen var vi in en sväng i skolan och kollade och även den såg fin ut :)
Så var vi och kollade i elevhemmen, pratade med ngn vad hon nu var? :)
Hon visade iaf hur ett enkelrum där ser ut, berättade massa och så. Även det såg jätte fint ut! :)
Sen var vi och kollade där dom som läser NV vistas mkt, kmr inte ihåg vad det hette men jag kan då säga att skulle jag gå NV (som faktiskt är ett av mina gymnasieval) skulle jag då vilja läsa det där, för "huset" där dom har sina lektioner i NV såg gode roligt ut, så galet fint!! :)
Tänk vad mycket det skiljer skolor åt egentligen, här hemma är NO salarna det tråkigaste som finns. Så fula, trånga och allmänt fula och dessutom kan jag inte säga att lärarna är dom bästa heller för isf ljuger jag. Dom gör lektionerna tråkiga!
Men på Grans var NO salarna jätte fina, hela "NV huset" var super mysigt och det gjorde en glad att gå där inne. Så glad att jag hade kunnat stanna och plugga där på direkten, så fint och inbjudande såg det ut! :)
+ att lärarna där verkar oerhört mkt trevligare och bättre! :)

Kan inte mer än säga att jag är grymt, grymt sugen på att tillbringa dom 3 gymnasieåren på Grans!
















Kommentarer
Catrin säger:

Jag ångrar sååå mycket att inte jag gick på Grans! Sa hela högstadiet att jag skulle göra det men tillslut så ändrade jag mig. Men det ångrar jag ju då idag! :/ :)

2010-05-11 | 10:38:46
Bloggadress: http://catrinsegerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback