Sometimes

Bloggar lite snabbt nu såhär, har inte så mkt att skriva.

Skola som vanligt idag. Gick hyffsat fort och jag har även testat på hur det är att gå i 7:e klass idag.
Dock bara en lektion men ändå ;) Hade ju nästan glömt bort hur det var att gå 7an ;) Hade iaf slöjd med dom :)
Sen har dagen rullat på som vanligt, skrev ju tidigare att jag hade svenska och absolut inte hade ngt att göra.
Och eftersom jag är klar med ALLT fick jag sitta å chilla med en dator tills vi slutade ;D
Sen drog jag och Ammi till mormor och morfar och käkade och sen vid 16,30? Drog vi till Ammi.
Kan ju inte säga mkt annat än att Ammi är grym på att sätta upp tält, eller så inte.. ;)
Och speciellt grym på att blåsa upp luftmadrasser! Man försöker använda sig av en hårtork! ;O
Om den konstruktionen fungerade .. kan jag ju inte riktigt hålla med om ;)
Ammi tyckte det fungerade men det är väldigt tveksamt för jag minns då att jag fick hjälpa henne och pumpa upp den med en sådan där sak .. cykelpump? ..Whatever ;D
Sen var vi iaf ut och cyklade, haha det gick grymt bra när Ammi åkte på pakethållaren och jag cyklade. Vingligt? eh jo! ;D
Vadå .. jag är ju faktiskt van vid att köra vespa, inte cykla! ;)
Sen har jag även vart till stallet och fixat till Kira och nu sitter jag här och chillar.
Fast ska se film nu tror jag, så puss och godnatt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback