The all american rejects - Move along

Okeeeeeej, vi tar de här chill eller?

1. Jag avskyr gruppuppgifter.
2. Jag tkr gruppuppgifter är fel eftersom betyg ska vara individuella.
3. Jag läser kommentarerna, skrattar och svara på dom.
4. Får nya kommentarer, skrattar lite till och undrar hur folk ids lägga sig i andras liv.
5. Jag börjar förstå att folk verkligen inte kan låta bli att lägga sig i ngt jag valt helt själv.
6. Jag kommer på anledningen till kommentarerna: dom vill ju egentligen ha mig i gruppen för jag skriver alla uppgifter så bra! :D
7. Jag är gode nöjd att jag får göra uppgifterna själv, ser till att betyget jag får på uppgifterna är tack vare mig själv. Jag får betyget jag förtjänar på uppgifterna och är nöjd över mig själv. Så äre! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback