The bravery - Time won't let me go

Godmorgon!
Nu har jag precis käkat frukost och ska strax börja fara mot stallet.
Kira får nog gå ut i hagen nu på morgonen så rider jag henne efter middagen, så kan jag mocka och fylla hö och så nu.
Sen ska vi även fixa till sommarhagen eftersom all snö i vintras har tryckt ner tråden så den gått av, isolatorer från stolparna har lossnat så det behövs ju fixas innan pållarna kan gå där :)
Ska nog släppa dit dom vid lunchtid, kameran ska med!
Fast är dom lika tråkiga som förra året springer dom 10m, stannar och kör ner huvudet och äter.
Inte riktigt så fotomodeller ska bete sig? ;)
Nå nu vet jag inte vad jag ska skriva, så pusspuss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback