Usher - OMG

Lite snabb uppdatering innan jag går och dejtar kuddarna..

Skola som vanligt, gick hyffsat fort och har ändå bara haft "chill" lektioner.

Är iaf glad över att jag får göra engelska fördjupningsuppgiften (?) själv ist för i grupp, eftersom det egentligen är en gruppuppgift men jag hatar att jobba i grupp när de är skolarbeten. Gillar helt enkelt inte att jag ska bha jobba ihop med ngn på det sättet när det handlar om betyg, viktiga betyg. Och gör man det själv blir allt så mkt bättre! Utan att ljuga men så är det ju, eftersom jag flertalet gånger fått mvg på gruppuppgifter jag gjort själv.
Och hur låter lärarna mig göra grupparbeten själv? Kan man säga det på rätt sätt när man frågar, ge en anledning till vrf man vill göra det själv. Så har jag alltid fått göra dom själv oxå om jag velat, så jag lär ju vara ganska bra på de ;)
Nåja, blir nog grymt! :)

Säkert många som tror att jag inte ids engagera (stavas de så?) mig i skolan, men så fel man kan ha! :)
Jag kanske inte alltid är världens flitigaste på att hänga med muntligt på saker, men be mig skriva ngt, skriva en recension, en novell, whatever. Så får jag som lägst VG på de, brukar ha VG+ och MVG oxå, beroende på hur mkt tid jag lagt ner på jobbet.
Och det är i de flesta ämnerna. Men man bhr få mig att tycka att uppgiften låter rolig att göra, för tkr jag det innan jag ens börjat så lägger jag ner tid på det, och fixar högt betyg på den med! :)

Nåja den engelska uppgiften blir nog grym, har redan en idé :)
Och det bästa av allt; jag får göra "gruppuppgiften" helt själv, utan andras synpunkter och tycke. Så underbart! :)

Sen ikv har jag även vart till stallet och dressyrat med Kira i blåsten. Hon var jätte pigg men lyssnade fint på hjälperna och med mammas hjälp gick det väldigt bra där i slutet av dressyrpasset. Tills Kira blev trött och blev ännu mer pigg. Hennes sätt att säga att hon börjar bli trött i slutet av ett träningspass är att bli pigg. Lite udda men världens underbaraste! :) <3

Nåja ska sova nu, godnatt! :)


Kommentarer
Evelina säger:

men man måste ju kunna arbeta i en grupp får ett ens få godkänt, det är ju en betygskriterie just for know (;

2010-05-12 | 15:44:15
Bloggadress: http://evelinaaengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback