You think that you know, but you made yourself cold, you're out of control

Snabb uppdatering, min dator har lite ström för den som undrar och jag ids inte sätta i laddaren för ska lika sova snart.

Skola som vanligt idag, gick riktigt fort faktiskt :)
Känner mig även riktigt duktig som räknade hela 3 sidor på mattelektionen, ovanligt för att vara mig!
Men duktigt! :)
Sen har jag varit till stallet och pysslat på, mocka och allt det vanliga.
Så red jag även ett lättare dressyrpass på Kira barbacka, med mamma som instruktör då Kira var med ånglok än ponny idag :)
Hon var rädd för .. allt? Eller rädd heter de inte, det heter fjånig!
Hade på känn innan jag gick ut med henne att det kunde vara bra att ta på sig en säkerhets väst, så det gjorde jag.
Men inte för att västen den här gången var till hjälp, för jag har ganska så hela bra balans. Även barbacka! :)

Nå nu ska jag gå och dejta kuddarna, somna till sex and the city eller vad som nu går på comedy central?
Så puss och godnatt :)



I miss you really bad, but I will always love you..<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback