17,3 i blodsocker

17,3 i blodsocker = Josefin har ont i huvudet och mår skit, inte kul.


Ska alldeles strax stänga igen dumburken och gå och äta kvällsmat, sen har jag tänkt se lite blue water high.
För övrigt har mitt blodsocker legat på tok för högt hela helgen, vilket resulterar i att jag inte på långa vägar mår bra. Ont i huvudet, ont i muskler och är alldeles snurrig i huvudet. Inte så trevligt.
Har stuckit exta insulin till iprincip varje måltid för att det ska gå ner, men icket. Men när det väl har börjat gå ner, då är det alltid innan jag ska äta middag t.ex så när jag sen ätit middag går det ju upp igen.
Så min helg kan jag berätta att har inte vart allt för rolig, och jag mår inte bra nu heller så får se hur det blir med skolan imorgon. Helt ärligt struntar jag i om jag missar något, men jag vill verkligen få ordning på mitt blodsocker och få rätt insulindoser. För att må såhär, det är verkligen inte roligt.
Nu ska jag bara kika lite på olika diabetes sidor innan jag går och käkar, puss och godnatt :)


Kommentarer
Siri säger:

Sv; Okej :)jag fick det i juni 2005 :p har du pump eller penna? :)

2010-11-22 | 17:11:10
Bloggadress: http://diabetikernsirisliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback