Dagens

DAGENS VILL HA: en ny mobil, jag är helt nerkärad i den dyrare på Elgiganten, mamma. Du vet vilken, Jag vill ha...
DAGENS KLÄDSEL: Jeans, stickad kofta, linne
DAGENS FRISYR: Halv lockigt
DAGENS ACCESSOAR(ER): Dolce & Gabbana klocka
DAGENS LÅT: The Script – If You Ever Come Back
DAGENS PLANER: kvällens planer annars? se film
DAGENS SAKNAD: Sara Holmberg.
DAGENS SJUKA: ingen?
DAGENS KRAM: jag kramade min pålle innan jag for från stallet :')
DAGENS PUSS: ponnyns mule ;)
DAGENS KÖP: tror inte jag köpt något
DAGENS GODIS: skummtomtar
DAGENS HUMÖR: fint!

Kommentarer
Anonym säger:

hihihi naaawww <3 saknar dig me <3

2010-11-28 | 10:12:21
Bloggadress: http://solmberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback