Det luktar pepparkakor..

Det luktar pepparkakor inne i min systers lägenhet, inte så konstigt med tanke på att hon bakar det.
Kan man verkligen säga "bakar pepparkakor"? De lät ju hel knepigt, annars så.. designar man pepparkakorna? :D
Måste bege mig in till köket för att smaka lite pepparkaksdeg, jag erbjöd mig till och med att käka upp pepparkakorna som deg istället för att dom ska in i ugnen. Men det förslaget gick inte riktigt min mor och syster med på... :)
Ska även kika på vad för julklapp jag vill ha av mamma, inte lätt när de är svårt.
Igår hade vi en väldigt fin konversation som löd något såhär:

jag- har du beställt mobilen jag ville ha i julklapp?
hon- nej inte ännu, är du säker att de är en sådan du vill ha då?
jag- hmm.. har jag sagt att jag vill ha något annat i julklapp? (confused*)
hon- men vad gör den mobilen så bra då? :)
jag- den.. den är nyare än den jag har nu! :D
hon- ett halvår...
jag- faktiskt ett helt år!
hon- *skrattar*

Varför är det så svårt att veta vad man vill ha i julklapp? Även fast jag till och med gjort en önskelista *haha* så är det svårt, fast jag känner mig ganska 100 på att jag vill ha mobilen. :)
Jag hade 4 saker på önskelistan jag gärna ville ha, och det var följande:

* Sony ericsson xperia x8
* Skullcandy lowrider hörlurar
* GPA speed air hjälm
* En miljon, i pengar.

Dom 2 översta kan jag få uppfyllda, dvs. en xperia och skullcandy hörlurar. Lite svårare att få henne att gå med på en GPA hjälm eller någon miljon *blinkblink*, snarare omöjligt! ;)

Nä nu måste jag rääsa till köket och smaka pepparkaksdeg, innan den tar slut!
puss! :)



bilden hittade jag på google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback