The Script - Nothing



The Script – Nothing , helt underbart för öronen!


Skoldagen har flytit på finfint, har ju knappt gjort något annat än att sitta på facebook eller läst bloggar. Så idag var mediekunskapen uppskattad, väldigt chill!
Hade bara "föreläsning" 1 timme & 40min imorse, så det var ju rätt chill de med :)
Spec då allt hon berättade idag gick vi igenom i 9an, så ingenting var direkt nytt för min del. Men bra med en liten påminnelse :)
Har även vart till stallet och fixat till Kira, syster min hade redan mockat och fixat till Carisma.
Var alldeles för kallt för att gå ut och rida, kände verkligen inte för det och det hade nog inte min ponny heller gjort. Märks tydligt när Kira tycker att det är för kallt, för då blir hon "sur" när man går in med henne från hagen vid kl 17. Då trippar hon hela vägen in från hagen, studsar runt i sidleds, snurrar runt ett varv och sen kickar hon.
Absolut inge illa menat, men hon gör bara sådär när hon fryser har vi kommit på. Ändå går hon med ett ganska tjokt, nytt stalltäcke under ett vintertäcke. Fast hon kan inte få på sig sitt jätte tjocka vintertäcke redan, då fryser ju stackarn ihjäl när det är -20 ute.
Sitter just nu i systers lägenhet, ovanligt? huh.
Har sett hon försöka montera ihop en jätte stor garderob, väldigt roande kan jag då lova Er! :D
Ska strax bege mig hemåt och se film, frågan är bara hur jag ska lyckas hålla mig vaken och orka se både filmen och bartrenderskolan ikv, för en tisdag utan bartrenderskolan skulle nog kännas konstigt! Tur att jag har sovmorgon till 10 imrn..
Nåja, hur som haver, peace!

Kommentarer
linda säger:

Åh jag älskar he script, ska lyssna på låten! Ha det super! kram

2010-11-16 | 22:24:57
Bloggadress: http://diabetesett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback