in the cold November night

Som jag skrev igår, jag var rejält sugen att fara och motionera Kira idag från förmiddagen då vi vart lediga från skolan. Men när jag blev väckt 07,05 , hade gått ner för trappen och det första jag får höra är
-"de är -18 grader ute, bara så du vet." 
Då försvann den där längtan att fara till stallet och rida i snön, och inte har jag ridit idag heller för den delen, haha.
Tyckte att det var på tok för kallt för att rida, man måste ju hinna vänja sig vid kylan ;) 
Har bara vart dit och tagit in pållarna, mockat och fixat allt vanligt :)
Ska börja dra mig hemåt nu, sitter i systers nya lägenhet där hon och mamma hållt på att tapetsera.
Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback