Jag ler mot vinden

Äntligen hemma i Kalix, känns helt otroligt mega bra!

Jag har hållt mitt löfte, jag har inte sett Idol ikväll.
Jag tänkte se (eller heter de kanske höra?) Olle,
men jag satt vid datorn med musik på i mina kosslurar
så jag glömde bort de, ooops..
Röstade iaf på han när jag var ner och käkade, det får räcka?


Åker han ut ikväll har stor del av svenska folket fel på hörseln,
jag menar, hur kan man ens tycka att ex. Linnea och Geir är bra?
Linnea kan man absolut inte se på när hon sjunger, hon strutsar
ju runt som en vilsen pingvin i högklackat på ett köpcenter, det går inte ihop.
Geir är för gammal för titeln "Idol 2010" han passar i melodifestivalen,
inte i ett fullsatt scandinavium där IDOL 2010 ska utses, inte melodifestivalen.
Inge illa menat, men han är för gammal för den titeln.

Åker Olle ut kommer jag inte se Idol 2010 något mer, möjligtvis finalen.
Men kan verkligen de svenska folket ha så fel på hörseln så dom skickar hem
Olle redan? Det återstår att se, men i så fall blir jag chockad.
Hallelujah, where's the music going?


Kommentarer
en :)) säger:

äntligen nån som gilla olle :))

2010-11-09 | 22:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback