Memories..

Hittade mitt hästfotoalbum för någon dag sen, såhär ser det ut i den (bild 3,4 & 10 är från min systers)...






















- Bilderna på Quda är taget bara några dagar innan hon åkte 19/7-07 , helt galet hur jag saknar den ponnyn! <'3
- Den sista bilden, som är från min storasysters fotoalbum är lite rolig, jag ler varenda gång jag ser den.

"En blivande stjärna?" - framtiden är oförutspådd
"Lovande talang" - utan att ljuga, svar ja.
"Bra sits redan då!" - kanske inte på trähästen, haha. Men som jockey hade jag ju passat då ;)
"Vinnarskalle" - sitter i än idag.
"Hopponny, såklart hoppning" - hopponnyn står i stallet, 13 årigt flugskimmel sto, d-ponny, hoppad 130cm. Check!
"Tävlingsmänniska" - på sitt sätt ja, vi kan koppla ihop det med vinnarskalle. Utmana mig inte utan att veta vad du ger dig in på.

Och på den där bilden var jag typ 4 år, satt dagligen på trähästen som hade komplett utrustning. Och pokalen, ja den ser ni ju i handen, haha fast i själva verket är det en sprayflaska. Men man tager vad man haver ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback