Och nu gör vi såhär, I think..

Ska gå och käka kvällsmat nu, samt komma ihåg att sticka en extra enhet insulin till kvällsdosen av novorapid (ingen av er som läser som inte har diabetes förstår ju något av de här, men de finns faktiskt diabetesfolk som läser min blogg. Och för dom kan det vara intressant :)
Dagen har spenderats i systerslägenhet, sovandes på en av hennes soffor. Eftersom mitt blodsocker fortfarande ligger så i obalans så mår jag inte alls bra, har ont i huvudet minst en gång om dagen, som just nu t.ex.
Kom iaf till henne kl 8 imorse när mamma började jobba, gick in och slog på en film och la mig i soffan. Och där somnade jag och vaknade 10.45 för att jag hade ställt klockan på det så jag inte skulle missa att käka lunch.
Min diabetessköterska från Sunderbyn ringde tidigare idag och vi kom överens om att jag ska höja alla mina måltidsdoser av novorapid en enhet och se om det blir bättre.
Kira & Carisma vilar just nu, är lika så kallt ute och när jag inte är helt 100 att orka motionera dom.
Nu ska jag käka, sen dejta sängen och alla kuddar och se lite blue water high! :)
Puss och godnatt :)


Kommentarer
Nora säger:

Att ligga i obalans kan vara sjukt jobbigt och det tar mycket jrafter. Om det får sig att må lte bättre kan jag säga att alla varit där någon gång. Dte är bara att kämpa vidare och stå ut :) en dag kommer det att bli bättre.

2010-11-24 | 22:24:00
Bloggadress: http://noragyll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback