Önskelista, gjort i ps..



* Kingsland tröja, 899:-
* GPA Speed air, 4.700:-
* Sony ericsson xperia x10 mini, 2.400:- ÅNGRAT MIG! En Sony ericsson xperia x10i white vill jag ha!!! :D
* Scullcandy hörlurar, ca. 399:-
* Objektiv, 70-300mm, ca. 3.500:-
* Pengar, gärna någon miljon ;)

Jag har inte så höga "krav", vet att objektivet skulle vara mammas första handsval att ge åt mig och mobilen skulle vara min systers. Hjälmen har jag önskat mig sedan jag gick 8an, haha. Fast enligt min mor och syster är den lagt i "glöm det" önskelistan sedan 2 år tillbaks, jag som vill ha en sådan :(

Kommentarer
Frida säger:

men var det inte du som inte ville ha en sån hjälm för att dom var så osköna? ;)

2010-11-15 | 14:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback