Secrets - OneRepublic

OneRepublic – Secrets

Hörde den där låten för första gången igår/idag (?) natt, och fastnade för den direkt!
Har sovmorgon på Onsdagar och börjar inte fören 10.00 , men för att ta mig in till Kalix (om jag nu inte ville åka buss och sitta på skolan från kl 8 tills det jag började) var jag tvungen att åka med mamma som började 06.50
kan ju tala om att jag var så trött så jag höll på somna i bilen.
For iaf till mormor och morfar och käkade frukost, och somnade på deras kökssoffa..
Grymt skönt att få sova 1timme & 40min extra!
Började som sagt kl 10, med svenska. Sen lunch, sen matte och för ovanlighetensskull räknade jag hela 23 tal på hela lektionen! Och alla var rätt, hallelujah moment!
Sista lektionen var engelska och då såg vi bara film, vilket påminde mig om hur trött jag egentligen var. Så där ett tag höll jag då på att somna..
Ska ta míg i kragen och städa mitt sk. rum. Huh, snarare garderob?
Egentligen är det inte så stökigt, men på något sätt är jag väldigt bra på att få en klädhög mitt på golvet.
Sen ska jag göra bort en uppgift vi fick idag på svenskan idag så vi inte behöver gå på vårn lektion imorgon. Eller ja, man fick gå och sitta i ett klassrum medans lärarn är på möte men man fick göra den hemma så nog tänker då jag göra den hemma istället för att sitta där.
Med andra ord har jag bara en lektion imorgon på morgonen, datakunskap. :)
Ska jag få mitt rum städat måste jag då gå och göra det nu. Eller ska jag göra som i ung och bortskämd och be mamma städa de kanske? ;)
Haha nä nu avrundar jag och går och städar mitt rum till garderob. Peace!



Som på hotellet vi bodde på förra veckan, så kan mitt rum alltid få se ut!

Fast å andra sidan, när det är städat är det ganska fint..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback