The last song



Denna film har jag sett ikväll, valde till och med bort bartrenderskolan bara för att se den, och det ångrar jag inte.
Tror inte jag sett en såhär bra film på.. mycket länge? Helt sjukt hur dom lyckats få den så bra, absolut en ny favorit!
Visserligen grät jag mig igenom säkert 1/4 av filmen, tror helt ärligt att de är första gången jag gråtit när jag sett en film. Jag kände igen mig så väl i vissa delar av filmen, så det kanske spelade in i varför det blev så känslosamt? Lite av en "eye opener", sen att man hör sådan här Miley Cyrus – When I Look At You musik i bakgrunden när det blev sådär känslosamt gör väl inte saken bättre, då rinner de tårar efter kinderna.
Absolut en sevärd film för dom som inte sett den, den var galet fin!

Nu ska jag krypa ner under täcket och dejta min säng, puss och godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback