Tisdag, vilket betyder att det går bartenderskolan på tv3 kl 22,00 ikv!



Ska strax gå och duscha och käka kvällsmat, men först tänkte jag hinna med att blogga!

Dagen har bestått av filmtittande hos min syster, sådär lagom roligt att vakna med ett blodsocker på 17,4mmol/L eller så kanske inte..
Vi har sett oss genom några gilmore girls avsnitt, step up 2 the streets och halva never back down.
Känner mig inte alls i form, jävla blodsocker. Kan du inte jämnt ligga på 7-8mmol/L och hålla dig stabilt där?!
Är orkeslös, snurrig i huvudet och skakig, inte minsta roligt. Därför går jag och duschar nu, sen käkar jag och sen bäddar jag ner mig i sängen och ser bartenderskolan. Bartenderskolan, något av de bästa man kan se på tv! :)
Puss och godnatt :)

Kommentarer
Siri säger:

Sv; Okej, brukar du tävla också? :) Jag har ingen egen häst, men en medryttarhäst. Det är en islandshäst som heter Freydis <3 Det ridlägret var inte i närheten av där jag bor, jag bor i Stockholm och det var i Skåne x)

Ja, det är ett ganska stort beslut det där med pump, och krävs både föreläsning o flera dagar på sjukhuset, menmen, jag tycker att det är värt det :) Jag hoppas på ett lägre HbA1C nu.

Senast var mitt 8.7, inte så bra, vad är ditt? :D Vilken typ av mätare har du? ;)

2010-11-23 | 20:59:01
Bloggadress: http://diabetikernsirisliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback